- trött.

25 maj 2010
Hejsan på er! Idaghar det varit en sån där bra dag! Först så fick vi sovmorgon till 09.40. Sen så var det rast, matte, svenska, mat, rast, no, träna på skolavslutnings låten, se på ghost hunter och sen hem. När vi hade slutat frågade jag Clara om det gick att va. Vi åkte och köpte en varsin pigelin och sen så åkte vi hem. När vi kom hem så sa mamma att vi var tvungna att åka och handla nu om jag vill med och handla till hagudden imorgon. Vi ska dit med skolan. Så vi följde iallafall med och handlade. Jag köpte; smörgos och pålägg. En bulle, singoalla och en MER dricka. Sen åkte vi hem och då hoppade vi studsmatta och skratta. Sen var hon tvungen att åka så vi skulle hinna till träningen. Det var kul på träningen idag också. Fast vi fick spela på en pluttig plan för alla andra var tydligen avstängda fast alla andra spelade på dem ändå. Först sprang vi 4 varv runt planen utan boll, och sen 3 varv med boll. Sen körde vi en sicksack bana med olika övningar i. Sen körde långa passningar, två och två. Jag och Elina jobba ihop då. Sen så körde vi en annan övning och sen körde vi "match". Sen åkte jag hem och duscha och åt. Nu sitter jag här och bloggar. Snart ska jag väll  göra iordning min matsäck till hagudden då. Jag tar nog med kameran imorgon, så det blir nog en hel del natur bilder och även bilder på tjejerna i klassen och dom andra. Får se om dom tillåter mig att lägga ut dom, annars lägger jag bara ut naturbilderna.
Puss ♥


En fin bild? Jag gillar den iaf. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0