- kul dag idag!

24 maj 2010
Idag så var jag först i skolan. Vi hade engelska, matte, rast, slöjd, mat, rast och vara ute med Henrik medans de andra gjorde prov som vi redan hade gjort. Sen så stack jag hem och åt flingor. Sen väntade jag på Sofia. Sen när hon hade slutat så ringde hon också frågade hon om en som heter Malin fick vara med och det var klart att hon fick. Först satt vi på mitt golv i mitt rum och skratta. Det var kul. Sen så åkte vi ut och cykla och hade jätte trevligt. Det får vi göra om. Sen så åkte jag hem och åt. Potatis och finskpinnar blev det. Och ja, nu sitter jag här och bloggar då. Också tittar jag på top modell. Det är ett program som jag gillar starkt. Jag vet inte varför, man jag bara gillar det så himla mycket. Sen blir det kanske att titta på Dumm,dummare eller Norska Hollywood Fruar. Haha, ja nu har ju de norka fått en egen tv-show också. Är det värt att titta på?
Förut tänkte ju jag ladda över bilder till datan som vi tog idag, men min överföringssladd till mobilen är borta! :(
Sen ska jag nog ta lite glass. Jag blev jätte sugen på det nu!
Puss ♥


Min älskade katt och jag då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0