- hagudden och bada!

26 maj 2010

hejsan svejsan!
Idag var ju vi på hagudden! Det  var kul. Clara och jag hade det bäst. Vi;
gjorde pinnbröd, körde lekar och paddla kanot. Tina och Sandra vält med kanoten. Sen iallafall när vi kom till skolan igen så väntade jag på Maja! För vi skulle va! Vi hade en picnick på hennes gräsmatta. Sen så åkte vi och bada! Bilderna kommer i slutet. Sen så hoppas vi studsmatta och sen så åkte jag hem.
Imorgon så ska jag och Ronja sova över, för vi ska ju praoa på fredag. Sen fredag till lördag ska jag och Maja sova över! På fredag är det fotbolls match också. Kul det ska bli att spela. Sen på söndag så ska vi ha en uppvisningsmatch också. Kan tänka sig. ;) Nu ska jag titta på TV. Puss! ♥











Älskar dig Maja! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0