- det var hemskt kul, men pinsamt som bara den!

Hejsan! ♥
Idag i skolan var det en rätt lugn&rolig dag. Men sen på efter middagen, 30 minuter innan vi skulle sluta så var det hemskt pinsamt, men kul! Det var såhär att Stefan, våran gamla fritids-fröken som vi hade EQ med i 3 visade sketcher/reklamer vi hade gjort då! Usch vad pinsamt...
Jag, Ronja och Sofie hade gjort först en reklam med Wella Super Shampo! Jag höll på att dö nr jag skrek - SYYRANN! till Ronja. Och alla skratta. Sen hade vi tre gjort Yx-Larsa på disco, eller nått. Asså alla skulle göra om de tre bockarna bruse och då gjorde vi den. Jag tror jag garva ihjäl mig när Ronja kom in med en låtsas gitarr då.
Asså gud... Men serriöst, gud vad söta alla i klassen var då! Jag tror jag inte har sett sötare 3:dje klassare? Men iaf.
Senare ska jag rida och ikväll ska jag försöka spela sims 3.
Puss på er ♥


Ni får en vinter bild för jag tyckte Tigris var söt på den! ♥


Kommentarer
Postat av: Eivindragne

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-03-17 @ 14:12:53
URL: http://eivindragne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0