- det luktar bränt.

22 maj 2010.
Idag ska jag nog va med Maja. Men först måste jag städa för vi ska få besök. Jag gillar värkligen inte att städa, men det behövs då och då. Men jag önskar att man kunde ha någon atomatisk maskin som man ställde in så att den städade åt en, skulle inte det va lyxigt?

Men ialla fall. Nu luktar det brän i mitt rum pga min plat-tång som mamma, jag och min syster Elin delar på. Fast det är nog jag som använder den mest. Jag funderar på att köpa en egen plat-tång som jag får ha för mig själv. Och den gammla håller på att gå sönder. Jaja, får väll kolla på det näsa gång jag är i stan. men jag har så mycket jag vill köpa.
Chinos, löshår, lösnaglar och nagelsmycken till det och en plat-tång. Jag tror jag inte glömde något nu... Jo juste, jag vill ju ha en systenkamera också. Fast det sparar jag ju till. Men nu ska jag sätta igång med städningen, efter jag har plattat håret.
Puss ♥


bild från när tina och jag sammla in pant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0