Våffeldagen ♥

Hej alla söta läsare!
Idag är det våffeldagen och jag har hittils fått en våffla, i skolan. Då fick man ta sylt och grädde på men jag tog bara sylt eftersom jag får ont i magen när jag äter grädde, dricker mjölk osv. Därför dricker jag låglaktosmjölk hemma.
Snart ska jag, Tina och kanske Sandra ut och lägga ut lappar i brevlådor om pantinsamling inför våran klassresa. Men först ska jag lägga in lite google bilder tyvärr på våfflor. Bloggar mer ikväll. Puss ♥




       

Hur vill ni ha era våfflor? Komentera! ♥




matildajohansson ♥


Kommentarer
Postat av: alva ;)

Den med grädde och choklad såg inte då dum ut ;*

*mums! :D<3

2010-03-25 @ 20:32:27
URL: http://alvajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0