Tjo!

Hej sötnosar! ;)♥
Nu sitter jag i min säng och pratar med Tina! Skönt att ha en så bra kompis som kan bevaren en hemlighet . ;)
Idag i skolan var det slöjd. Sandra, Tina, Alva och jag ska göra en osthyvel. eller vi är tvungna att göra en. -_-
Vi ska snart svarava men det kan ju inte alla 4 göra samtidigt och Sandra är först så jag, Tina och Alva får väll hitta på något att göra undertiden! ;)

Våran gröna bil gick ju i sönder förut. Vi rondellen vi coop, så mamma står dät och det skulle komma en bärgningsbil och hämta den! Haha, koplingen pajja! ;)

Nu sitter vi här och lyssnar på Eric Saade - Manboy. :D
puss på alla söta läsare!


matildajohansson ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

Ha.Ha ( Kram Mamma

2010-03-09 @ 09:39:12
URL: http://tildizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0