Tina idag!

Hej! Nu har jag nyss ätit hemgjord pizza! :D
Idag har jag varit med Tina. Vi gick ut först. Hon fick låna mina gråa uggs och jag tog syrrans höga svarta uggs! Det gick inte så bra för Tina. Det första hon gjorde när vi skulle gå ner till henne var att rammla ! D; Men hon skada sig inte. Tur det! ;)
Sen gick vi in och hållde på med mobilerna. Sen så skulle vi äta. Sen när Tina kom igen så tränade vi. Eller vi typ gjorde armhävningar, sittupps, grodhopp och sprang, gjorde höga knän och spark i baken. Samtidigt som TVn var på, Ztv.! Sen så åt satt vi på datan och sen åt vi kladdkaka som Elin (min syrra) och hennes kompis Jonna hadde gjort. KLADDIG! Också tittade vi på Simpsons samtidigt. Sen gick hon hem och då skrev jag brev till Maja och satt på datan och sen åta jag ju mat! ;)
Nu sitter jag här och lyssnar på Anna Bergendahl - This Is My Life som är med i Melodifestivalen 2010.
Vem tycker ni är bäst i Melodifestivelen?
Nu ska jag titta på Blåsningen på tv 3.
Imorgon börjar skolan igen dåe. :( Men det har varit härligt med ett sportlov det har det! ;)

Ni får komentera lite nu dåe! :D

puss §



matildajohansson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0