Skola, träning och special K. red berries.

Hej alla! ♥
Nu sitter jag och tittar på TV, Anna Anka Söker Assistent. Förut åt jag Special K. red berries. Det är som en drog för mig! Himmelskt gott!
Förut var jag på träning. Det var kul. Vi var bara 7 st. Så vi körde en jobbig uppvärmning och sen körde vi en jätte rolig övning. Sen stretcha vi.
Innan träningen var jag med och Tina och var i skolan.
I skolan var vi bara 11 pers. Eller först var vi 10 fär Clara var hos tandläkaren i stan. Det var en rolig dag.
Sen när jag var med Tina målade vi påskbrev. Vi ska ju vara fina påskkärringar på lördag.
Imorgon ska jag till skolan och sen ska jag vara med Tina. Vi ska vara på fredag också. Imorgon är det ju sista dagen i skolan också. Sen är det looooooooooooooooooooooooooov! Imorgon eller på fredag ska jag gå och köpa en stor godispåse för typ 25:- för på fredag är mitt godisuppehåll slut. Men det är bara slut i några veckor. Sen börjar jag igen till Krister Himmelfärds Dag.
Nu ska min syrra låna min data för det är virus på hennes. :(


Puss ♥


matildajohansson ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0