ridning :D

hej! :D
Nu har jag varit på ridning, duchat och ätit mat. :) Nu sitter jag här på datan. Mamma och jag ska nog snart beställa tid för att ta hål i öronen. Jag vet inte om jag vill. Elle lixom, jag är rädd för att det gör JÄTTE ont!
Är det någon som har tagit hål i öronen och vet om det gör ont? :S Eller klart det gör ont men JÄTTE JÄTTE ont?
Hur som hälst så måste jag ta innan våren kommer annars måste jag vänta ett HELT år innan jag har chansen att ta igen. Lixom, alergin och sånt hindrar mig! :(

På ridningen gick det bra. Vi red lixom lite själva. Vi fick gå olika vägar som vi vill själva och trava och även gallopera! :D♥ Fast jag fick inte så mycket gallop. :/ Jag hade iaf Elsa! ♥ Jag älskar henne, även om hon är lite nafsig! :D♥

Nu ska jag nog stänga av datan och titta på let's dance! :) Eller det börjar om tio minuter så jag ska jämt läsa lite bloggar och sånt! ;D
Imorgon ska jag nog va med Tina! ♥ Vi hittar på¨något kul....
Någon som kan tipsa mig om vad jag ska blogga mer om än bara min vardag? Kanske kläder, filmer, nagelvård(nagellack, nagelsmycken osv...) musik eller något annat! Någon ny kategori eller någon tävling! Komentera,komentera,komentera!
Justeja! Idag var moster här! Mys ! :D♥
Nej, nu ska jag titta på tv här som jag skrev förut! :D

peace out! ♣

matildajohansson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0