Ridning :D

Hej!
Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Det var väll sådär. Sen när jag kom hem så satt jag på datan.
Sen så bytte jag till ridkläder och åkte och red.
Jag red Elsa. ♥ Det gick väll sådär. Hon var väldigt trög idag. Sen så åkte jag hem och ducha och åt pizza. Nu sitter jag här och väntar på att let's dance ska börja. Men jag får vänta i 45 minuter till. Vem hejjar ni på då? Mattias och Cecilia eller Claudia och Tobias? Själv vet jag inte riktigt. Det beror på hur de dansar ikväll. 

Imorgon får ni inte glömma att det är Earth Hour imorgon (27 mars 2010).
Från kl 20.30-21.30. Jag tycker att detta borde inträffa minst en gång varranan vana iallafall istället för en gång per år. Fast då skulle nog folk strunta i det efter ett tag. Jag ska vara hos min kompis Tina (www.tiaan.blogg.se) då och vi ska väll stänga av all elektricitet utom kyl och frys och sånt. Förra året hade vi väldigt kul den dagen. Vi sov över och vi + hennes mamma knacka dörr hos folk och påminde dem att det var Earth Hour den dagen. Sen gick vi och bjöd på choklad. Vi träffade en till vän som heter Sandra och hon sov över med oss då.
Kom ihåg, att om ni vill titta på TV samtidigt som det inträffar kan ni ju släcka allt annat i huset och bara ha på TV:n. Hoppas många av er läsare kommer att släcka era lampor. ♥

  


puss !


matildajohansson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0