Prov -.-

Hej!
Idag klippte jag mig. Eller klippte bara luggen! ;) Sen så va jag med Tina och Sandra! :D
Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Det är avslappnande för öronen. Jag ska nämligen lära mig om hinduismen, buddhismen, islam och judendom tills på fredag, jämföra med kristendom (för att få extra bra poäng)  och jämföra hinduismen och buddihsmen med varandra och islam och judendom med varandra. -.-
Mitt huvud sprängs av överbelastning.
Nu ska jag titta på TV, tror jag. Senare är det ju premiären av andra säsongen av The Mentalist! Någon som följer? Det gör min syrra! -.-


puss !


 haha, jag! ;D

matildajohansson (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: är de sant?

lyllo dig! har han den stilen på riktigt?

2010-03-10 @ 14:57:18
URL: http://zillaz.blogg.se/
Postat av: Lauritsrachel

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-03 @ 08:52:17
URL: http://lauritsrachel.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0