Hejhejhejhejhejhejhej! :)<3

Hej,
Idag var det skola! Det var faktist kul Eller naj...
Först hade vi ordkedjor och sen svenskstavning. Sen hade vi väll rast?
Sen efter rasten så hade vi religons provet. Det gick nog rätt bra! :D Sen hade vi litte såhär gör själv och då satt jag och Ronja och målade i mediateket. Och då kom Erik och Markus och skrämde mig hela tiden! :/ Också får vi ju inte glömma att jag fick en fin bild av Alex! :]
Sen mat och efter maten i korridoren så skulle jag leka Kissie och det sluta ju bra. Sandra drog med mig till klassrummet och kleta fundation i mitt face och jag blev skit snygg! ;) Sen så efter rasten var det Elevens Val. Jag hade ju dans. Det var kul. Vi gjorde en hel del! ;)
Efter skolan var jag med Tina och sen åkte jag och red. Det gick bra :]]]
Efter så ducha jag och åt mat. Det blev friterade pommesfrist och oxfileé! :D<3
Så a, nu sitter jag här och bloggar. Snart ska man väll se på let's dance!
Imorgon kanske jag och nbågra tjejer i klassen ha myskväll! :D
puss på er söta läsare! §§§

matildajohansson ♥


här kommer en av mina favorit låtar! :D

Den första är Justin Bieber - Baby
Det är dock inte musikvideon , men dethär får duga! :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0