data,tina,data!:S

Hejhej!
Idag har jag suttit aldeles för mycket på datan! :S Inte bra, ajja bajja!
Men jag och tina har iaf haft roligt!  Och jag har tagit massa av ego pics som ni inte kommer få se. :D♥
Sandra och jag är coola och ska ha på oss våra nerdglasögon på måndag i skolan!
Juste, jag glömde berätta eller så gjorde jag det i förra inlägget att jag har fått en VGA kabel! :D:D:D:D:D:D:D
Ásså en kabel från tv till datan så man kan sitta på datan i tv ! ♥
Tack pappa för den! <3
Imorgon har ju den nya Alice I Underlandet premiär! Jag vill SEEE den! 3D eller inte? :D
Jag vill också se Perci Jackson! ♥*stavning*
Nu ska jag stänga av datan och titta på tv.
puss <3

glöm inte kolla www.saon.blogg.se " :D





matildajohansson ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0