DAgens lista!

Dagens humör: Glad men nu är jag trött.

Dagens mående: Lycklig, :)

Dagens borde: Leta efter pengar!

Dagens frisyr: Lite av dagen blev det hästsvans och lite utsläppt.

Dagens smink: Inget smink

Dagens klädsel: Just nu, pjamas. Pappas stora t-shirt och kortbyxor.

Dagens planer: Just nu, sova! :D

Dagens materiella vill ha: Hmm.. Kommer inte på något!

Dagens fundering: VAd jag ska köpa i stan imorgon!

Dagens beroende: MUSIK! :D

Dagens tråkigaste: Ont i magen på kvällen :(

Dagens längtan: Imorgon, staaaan!

Dagens superlängtan: STAN! :D

Dagens tidning: Julia.

Dagens låt: Får nog bli "Fireflies-Owl City"





Hejhej! Idag har jag varit med Tina. Imorgon ska vi åka till stan med mammi! :D
Vi har dansat, tagit bilder, datan, tittat på tv och sjungit abba singstar och hsm singstar! ♥ Igentligen för att ligga här och blogga på kvällen så borde jag leta efter pengar till stan imorgon, men jag ställer klockan på 09.00 och letar på morgonen! :D
Nu ligger jag här och tittar på spårlöst.

puss!

glöm inte kolla in www.saon.blogg.se ! ♦

matildajohansson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0