Träning x 2

8 juni 2010
Idag så var det sista stenåsengympan i hela livet. Det kändes rätt så skönt, men lite tråkigt. Eftger det så åkte vi till skolan och fick en 40 min lång rast. Sen så gick vi in i 20 min, och sen så hade vi en 20 min lång rast igen! Sen så kom vi in och gjorde något som jag inte minns. och sen åt vi äpple och yogurt. För vi skulle springa Dalliden-maraton. Jag jogga hela vägen, stolt. Men feter vi hade ätit yogurten och äpplet så såg vi på the ghosthunter och sen bytte vi om och sprang maraton. Sen efter det så gick jag hem och sen så gick Tina och jag ut. Jag cykla och hon gick. Sen så var det träning. Den var kul.

Imorgon ska jag in till stan efter skolan med Tina. Så jag hoppas vi får sluta lite tidigare imorgon! Jag ska köpa nagelsmycken och nagellimm. På lördag ska jag vara med Annie också. Man har alltid så trevligt med henne! ♥

Puss.

*detta inlägg skulle varit inlagt igår*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0