Tjosan! ;)

3 juni 2010
Idag har det varit en bra dag. Först var det skola. Det börja med att vi fyllde i en enkät och sen resten av dagen, förutom på slutet hade vi typ EA. Fast vi såg på ghost hunter efter första rasten. Sen på slutet var det musik. Vi övade på avslutningslåten hela tiden. Nu har vi nästan fått till den. Sen efter det så åkte jag hem och sen så ringde jag Maja! Vi åkte och köpte glass. Hon köpte en mjukglass med strössel och jag köpte en twister. Det var gott. Sen så åkte vi hem och hade kul och sånt. sen var hon tvungen att åka hem. inte lika kul, men jag skulle ju på träning. På träningen övade vi skott, Det tycker jag är kul att göra, så det var en väldigt rolig träning. Sen så åkte jag hem och duscha och såg på TV.

 Imorgon är det skolresa också. Den dagen som man i 1:an tyckte var så långt bort och nu är den här. Vad fort åren har gått... Snart 7 år med er i klassen. Och dom 7 åren har varit bra för mig. Så himla bra! Jag vill sluta,men jag vill ändå inte. Det ska bli spännande att börja 7:an och flytta upp till Sannerud, men sorligt att splittra våran härliga klass och sticka från Dalliden! Jag älskar er i klassen, till 100 procent. ♥

Och dig Maja! Vad vore mitt liv utan dig? Ett liv utan min bästis som jag har haft i 11 år snart, och som jag älskar hela tiden. När jag är i din närhet kan jag vara mig själv. Jag kan säga som jag tycker. JAg skämms inte för något. Och om något är fel, så säger jag till. Vi är helt enkelt gjorda för varandra. Bästa bästisar för alltid. ♥


 
Bilder på Maja sen i vintras när jag fotta henne! ♥


Kommentarer
Postat av: maja schagerström

gullunge♥♥♥♥♥

2010-06-06 @ 10:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0