Teknik kurs.

Hejsan på er!
Ja, ni vet varför jag inte laddar upp så många inlägg på sommaren nu, för jag orkar inte sitta inne när det är så fint! Men idag så var det första dagen på teknik-kursen. Det var rätt så kul. Vi byggde bilar som vi skulle driva med hjälp av solenergi. Först en varsin legobil och sen en varsin "mjölkkartong bil". Min "mjölkkartong bil" funkade bra ute, man legobilen funkade typ inte ett dugg! Men det var kul ändå. Sen efter det så åkte vi hem och sen var jag med Elin B. Det var kul. Vi såg på 1 och en halv film och spela fotboll och hoppa studsmatta. Det var kuligt. Sen när jag hade följt henne hem en bit så åkte jag hem och åt mat och nu sitter jag här och kollar på TV, redigerar bilder och bloggar!

Jag har äntligen laddat över bilderna från systemkameran till datan nu, så jag tänkte lägga upp dem. Två av dem är redigerade, men ni får både originalet och den "nya". ;)

 

 








Originalet


Den redigerade


Originalet


Den redigerade. Ögonen är gröna ^^

Så, det får räcka med bilder för idag. Men jag kommer såklart lägga ut många till! ♥


Kommentarer
Postat av: Pia Johansson

Hej Gumman !



Vilka fina bilder.. Är du nöjd med kameran.

Kram

2010-06-22 @ 07:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0