Sleten.

Hello ! ^^
Idag har det varit en rätt så bra dag. I morse sov jag till halv 11. Det var härligt att få en rätt lång sovmorgon. När jag vaknat gick jag upp och åt frukost och efter det så gjorde jag iordning mig. Sen efter det så gick Elin och jag ut och fotade. Men efter ett tag så kände vi en regndroppe. Sen kom det en till, så vi gick in. När vi nästan nyss hade kommit in så öse regnet ner. 'Där hade vi tur!. Då spelade vi twister som vi båda inte var så bra på. Och sen efter det såg vi på film. När filmen var klar bestämde vi oss för att baka. Det blev chokladbollar. Mmmh... Fast det tog ett tag att göra, efter som vi kanske inte var så bra på det. ;) Sen åkte jag och red. Jag fick rida Elsa. Det gick väll sådär. Jag fick iaf några galopp steg idag. Sen åkte jag hem och åt och satte mig på datan. Men nu är jag rätt sleten, så jag ska nog gå och lägga mig om ett tag!

Imorgon blir det kanske att köpa ett nytt tält med kanske 2 "rum".
Ni får ha det så bra så bloggar jag mer imorgon, hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: Michaelleila

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-09-13 @ 11:26:03
URL: http://michaelleila.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0