På teknikkursen. ;)

Hejsan svejsan! :D
Nu sitter jag på teknik kursen. Vi har gjort hemsidor idag. Jag blev rätt så nöjd med min. FAst det är ingen man kan lägga upp på internett, men ändå ;) Så nu tror jagatt jag kan göra lite egna desiger på blogg.se, men jag är inte säker. Annars kanske Bella kan hjälpa mig ibland? ♥ Hur som helst. Ikväll ska jag tälta med Maja, så jag kommer nog inte kunna uppdatera, så det är därför jag gör det nu. 
Lördag till söndag tältade jag även med Tina och Elin :) Det var kul. Nu ska jag nog gå in på bdb, och sen slipa lite mer på min hemsida. Ha detbra också ska jag försöka blogga mer imorgon. Puss  ♥


Kommentarer
Postat av: bellas fotoblogg ♥

klart du kan få hjälp av mig om det är något! säg till om du behöver lite hjälp eller förklaring så kanske ja g kan förklara för dej sötnos! :)

2010-06-28 @ 18:11:42
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0