Nu har jag en till blogg!

9 juni 2010
Och idag har jag skaffat en till blogg. Fast jag kommer alltid vara mest aktiv här, men ni får gärna kolla in den andra.
http://tildajohansson.devote.se

Idag så har jag varit i stan med Tina. Jag köpte nagellim, nagelsmycken och en klubba som jag gav till Tina och hon gav en likadan till mig. Vi är allt för roliga. Sen efter det så åkte vi hem och titta på tv och åt klubba. Också måla jag Tinas naglar. Fast det ska jag göra imorgon igen, men ändå. Sen gick hon hem och satte jag mig vid datan.
Sen ringde Alva, för jag hade ringt och då så prata vi och då kom hon på att vi skulle skaffa en varsin blogg på devote.se. Jaja.
Imorgon är det den sista riktiga skoldagen och sista gången jag är inne i dalliden skolan som en äkta 6c;are. Sorligt, men kul. Nu ska jag göra iordning mig. Puss ♥



Klubban vi köpte i stan! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0