MIDSOMMAR ♥

Hejsan alla glada människor! ♥
Ja, vad gör alla på midsommar idag då?
Familjen Schagerström kom hit och åt mat, jordgubbar och dansa runt stången förut. Och snart ska vi till dom. Kul!
Imorse så bygde Tina och jag klart våran midsommar stång då. Den blev faktist hyfsat bra. Det tyckte iaf tina, jag, pappa, mamma och Elin. Sen så gjorde vi kransar och sen så var hon tvungen att gå hem för Maja och dom kom. Vi åt och hade kul. Sen jade Maja och jag "dans uppvisning" som vanligt? :D Sen så åkte dom hem. Och snart ska vi till dom. Men jag ville jämt blogga, eftersom jag inte gjort det sen i tisdags. Nu ska jag ladda upp lite bilder från idag. Men det kommer nog troligtvist några mer imorgon, för jag tar med mig kameran till Maja. ♥

 













Puss <3


Kommentarer
Postat av: Mikkelvanja

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2012-01-16 @ 11:20:13
URL: http://mikkelvanja.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0