Mail :D

Hejsan svejsan.
Nu kanske jag inte kommer blogga så mycket ett tag, för det är ju sommarlov och jag orkar inte sätta på datan hela tiden! Men iallafall. I tisdags så fick jag min systemkamera. Canon EOS 1000 D. En mycket bra kamera tycker jag. Men nu tänkte jag skriva lite om idag.
Igår till idag så tältade jag, Maja och Elin. Vi hade jätte kul. Sen på morgonen värmde vi baugetter och hade en mysig frukost. Sen så städade vi ut tältet och sen så åkte vi och bada. Maja kastade ut 1kroner som Elin och jag skulle hämta. Sen så åkte vi hem och titta på film och lite annat. Sen så åkte jag på träning och sen hem, duscha, äta och ute och gå med Tina. Sen när jag kom hem tänkte jag sätta mig vid datan. När jag fick internet så kom MSN upp också min mail. Då kollade jag jämt, för annars krysar jag bara utan att se vad jag fått, och då hade jag fått ett mail från Alva som är i florida! ♥ Hon skrev lite saker, men en sak som jag hängde upp mig på var att dom hade solat och badat igår (tror jag att det var), men det blev så VARMT så dom var tvugna att gå!
Tänk att det är så varmt så man inte kan vara kvar. Inte som att man vill gå för att det är så kallt! ;D
Nu ska jag sbart gå och lägga mig. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0