Har inte haft tid att blogga.

Hejsan.
Jag har inte haft så mycket tid, och har inte orkat blogga de senaste dagarna, menjag har faktist en anledning. Det är SOMMARLOV och då ska man ju inte sitta så mycket på datan, eller vad säger ni?
Men måndag till tisdag så tälta jag med Maja. Vi hade väldigt roligt. På tisdagen så åkte vi till bomsta och bada. Men sen när jag kom hem så var Tigris bort! :( (Asså katten) Hon är ju inne katt, så hon är ju inte van att vara ute i skogen och sånt. Vi hitta henne 6 tim senare nästan vid stenåsenskolan.
Idag så var jag med Tina. Vi hade en riktigt mysig dag. Vi tog en promenad i morse och sedan så vi på tv och film resten av dagen! ♥ Nu ska jag titta mer på tv. Puss <3


bild på tigris <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0