Det blir att blogga här nu istället för devote.

Hejsan. Nu hade jag lust att blogga här på blogg.se istället för devote. Idag så började dagen med en fotbolls match klockan 13.00. Det blev 4-1 till Sunnemo IF. :( Sista matchen på försäsongen. Sen efter det så åkte jag hem och åt mat. Det blev grillspett och färskpotatis. Mmh. Det är inte fel det. Sen så blev det att va med Maja. Vi hade kul, förutom att hon kitlar mig hela tiden! Vi såg på 27 dresses. Den filmen tycker jagf är väldigt bra. Vi hoppade också lite studsmatta. Vi bestämde också att vi skulle ha våran tjejdag/tjejkväll på onsdag till torsdag. På onsdag morgon så ska vi mötas och göra iordning oss tillsammans. sEn tar vi bussen 20 över 10 in till stan. Sen efter det så ska vi sova i tält om det blir bra väder, annars sover vi innomhus.

På onsdag ska jag/mamma ÄNTLIGEN köpa min efterlängtade systenkamera. Det blir en Canon EOS 1000 D som det är rea på. Mamma har fått pengar av mig, så hon ska åka in på en rast och köpa den! Fast det kommer ändå inte bli så mycket foton i bloggen på ett tag, för min data är överfull av bilder och annat dret och jag orkar inte ladda över dem till den externa-hårddisken. 

Imorgon ska jag vara med Annie också. Med den tösen har man alltid kul! Vi får se vad det blir. Om det är torrt i gräset kanske det blir att ringa några och spela fotboll tillsammans, eller något. Förövrigt får ni ha en bra kväll så bloggar jag troligtvist mer imorgon! Ha det bra! / Tilda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0