Dålig på att blogga...

Sammanfattning av 4, 5 och 6 juni.

Hejsan!
Jag nu tänkte jag ta en liten sammanfattning av dagarna jag inte har bloggat.
Fredag - Skolresa! Det var kul. Jag vill värkligen åka till bodaborg igen! ♥ Jag älskar er i klassen!

Lördag - Först spelade jag match. 2-1, vi förlora. :( Sen så var jag med Maja. ♥ Vi + Elin cyklade till fryken och bada sen. Det var kul. På kvällen hade Maja ch jag myskväll också. Vi såg på 27 dresses. Den tycker jag är väldigt bra. Sen efter filmen så klädde Maja och jag ut oss i halloween kläder och gick ut och hoppa studsmatta. Haha, det var kul! Sen så cykla jag hem.

Söndag - Idag alltås. Först på "morgonen" så åkte jag, mamma, Maja och Elin in till bergvik och shoppa lite. Jag köpte 3 st "arabband" var av ett har jag redan tappat ute på gården någon stans. En oliv-tvål till mamma, för hon fyller år idag. Grattis Mammi! ♥ Jag köpte en bästis sak med Maja, fast den saken ligger hamma hos Maja nu då. ;) Ett läppsyl, godis och en klänning/tunika från ginatricot. Jag lägger upp en bil i slutet på den/när jag har den på mig. Ja, jag tror det var allt jag köpte. Efter vi hade varit i bergvik så åkte jag hem till Maja och så var vi ett tag. Sen åkte jag hem för mamma skulle ha kalas. Kusinerna, moster, mormor och morfar var det som kom. Vi grillade och åt glass. Mm. ♥ Sen så körde jag fotboll på gården med kusinerna och Elin. Först var jag och Johan i lag, sen jag och Emma och sist jag och Elin. Syskon kamp. Fast Det var inte jag och Elin som vann, utan Emma och Johan. Men vi ska ha revansch nästa gång. Sen så åkte dom hem och nu sitter jag här och tittar på how I meet your mother. Ska ladda upp bilden nu! Puss ♥





 



Mina ben efter boda borg. Shalalala...
Det stora/långa blåmärket på höger ben fick jag troligtvist när jag gick spökhuset 20000 gånger. ;d
Och glidsåren på knäna fick jag av spökhuset också. xd


Kommentarer
Postat av: Pia Johansson

Vad söt du är gumman! Men verkligen stavas med e.

2010-06-07 @ 11:13:23
Postat av: Emma

Fin blogg

2010-06-07 @ 17:03:30
URL: http://eaip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0