Brobys grafiska och några bilder.

Nämen tjennare! ♥

Ja, idag var det ju teknikkurs också. Då var vi på Brobys Grafiska i Sunne. Det var kul. Vi fick föra 4 st böcker att skriva i var, vka en väska och en visitkorts hållare. Det var kul. Imorgon ska vi åter till museumet i Karlstad som vi var i i måndags. Då vi byggde bilar. Hur som helst. Efter teknikkursen åkte jag hem och sola ett tag. Men jag bestämde mig för att fotta istället. Så jag gjorde det. Sen så var jag tvungen att bestämma mig om jag ville rida eller träna fotboll idag. Jag väljde fotbollen, för annars skulle jag gjort märke 1, dressyrprovet , men jah banga ut, för jag skulle ha fått gjort det framför jätte många. :S Så jag träna istället. Lägger upp bilderna imorgon, hejdå ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

// http://Annatrinh.blogg.se

2010-06-25 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0