Nytt favorit program?

Hejsan.
Jo, idag var det den 4:e dagen som jag spenderade med Tina. Vi sov över från igår till idag, igen. Vi hade "haj" kväll. Det menas med att vi såg på haj-film. Först deep blue see. Den var bra. Men Tina har ju hajfobi, och jag börjar få en så vi skrek och skratta oss igenom filmen. Och vi planerade vilka som skulle dö och vilka om skulle överleva. Vi är ju som vi är.
Sen såg vi på HAJEN. Eller det var mer jag som kolla på hajen. Tina satt ju och spela DSi. Jag börja små-gråta två ggr. Det var bara för att ett litet oskyldigt barn dog och för att en gubbe som försökte räda barnen dog. Sen efter det så titta vi lite på discovery och sånt. Sen så kom mamma och sa att vi kanske skulle sova och då gick vi och la oss. :)

Sen idag väckte mamma oss halv 11. Då gick vi upp och åt frukost och sen gick vi och la oss framför TV:n och kolla på Tough Love. Det var 3 st avsnitt imorse tror jag. Igår titta vi på det också. Det är nog ett av mina nya favorit program. Fasst jag gillar första säsongen mer än andra. ;)

Nu ligger jag här och bloggar och tittar på tv. Bloggar mer i morgon. Hejsvej. ♥


Bild på mig & Tina! ♥
bilden är tagen i våras och med mobilkameran ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0