Moshi Moshi!

Idag spenderade jag dagen med Tina! Lika trevlig som vanligt.

Fast i morse var det ju inte så trevligt. Det var en STOR FET SPINDEL i huset! Ne usch! Jag H A T A R spindlar! Jag börja t.o.m gråta när jag stog brevid den andra gången. Jag har verkligen spindel-fobi. Det är inte så kuligt.

Men iaf. Tina och jag har mest målat och kollat tv idag, för det har åskat rätt regält idag. När det var somvärst satt jag, Tina och elin ute på balkongen och hade det trevligt.

Men dagens höjdpungt är att...
MITT LÖSHÅR HAR KOMMIT! ♥
Man kan ju inte säga att jag vet hur jag ska sätta i det, och det är rätt så långt, men jag älskar't.





Nu ska jag checka några bloggar och sen kolla på tv.
Cioa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0