Mia ♥

Hejsan! Ja, idag så var jag ju med Mia! <3
Vi skulle mötas kl 13.00 utanför iac, men jag blev lite sen för jag hittade inte nycklarna. Och då hade vi tydligtvist åkt om varandra. Så hon hade varit hemma hos mig och knackat på. Men jag ringde iaf Mia, och vi möttes vid Sanneruds skolan istället. Efter vi möts åkte vi hem till mig.
Då visade jag Mia min systemkamera, som hon hade frågat när jag fick, påvägen hem till mig. Och efter jag visat henne den gick vi ut och fota. Först på gården. Eller Mia fota typ på mig, bara för jag inte ville vara med på bild. Sen tog vi några timer-bilder. Den blev söta. Bara det att jag ser hemsk ut på alla då, men... Och jag fick tantlockar på varenda bild också. x'd Men iaf. Sen gick vi till "ängen" på andra sidan vägen, och sen till en skog. Det blev väldigt många bilder, och jag tänker lägga upp några stycken sen. Sen så bestämde vi oss för att ta cyklarna och cykla till naturstigen, men först åt vi. Kyckling blev det. Mmh, det var gött. Sen platta jag igen håret innan vi gick, och Mia fixa det lite också. Sen så åkte vi när mamma kommit hem med min kameraväska! ♥ När vi kom fram gick vi en bit och när vi kom in på naturstigen såg vi ett par hund/varg spår så vi vände! Men vi fota under bron, på vägen tillbaka från naturstigen. Sen när vi kommit ur skogen typ hämta vi våra cyklar och vi bestämde oss för att cykla hem. På vägen hem träffade vi Linus och Bill. Vi stannade och prata ett tag med dem. 

När vi kom hem så ladda vi över bilderna och redigera några. Sen var typ Mia tvungen att åka hem, så jag följde henne till ica. Sen när jag kom hem åt jag och satte mig på datan. Jag laddade upp några av bilderna från idag på bilddagboken. Också kollade jag på löshår. Mia hjälpte mig och hitta ett som gick ut om 12 min. Men jag hade ingen inloggning. Så jag skulle ta mammas, men den funka inte så jag han inte göra en egen, så det blev inte det löshåret. Men mamma har nu typ lovat mig att jag ska få löshår!

Och den 26-27 juli ska fam. Johansson och fam. Schagerström till göteborg!
Vi ska åka med tåget 21 min över 6. När vi kommer fram ska vi väll säkert checka in på hotellet och sen f´dra till liseberg. Fast, jag tänker nog inte åka så mycket för jag har drabbas av en högd-skröck och karusell-skräck. :/ Men Karolina, Majas(min bästis) storasyster åker ju inte häller karuseller, så vi kanske går runt och har det trevligt, vem vet? Jag kommer iaf ta med systemkameran. Så då har ni något att se fram emot. (: Andra dagen blir det shopping! Det ska bli väldigt trevligt. Nu tänkte jag lägga upp bilderna Mia och jag tog förut. :)


Jag till vänste, Mia till höger.


  Mia                                Tilda


Älskar bilden på Mia, så jag var tvungen att gör den extra stor! ♥




busig bild <3

  






coolisar...





Det fick bli sista bilden!
Älskar dig Mia! :*<3


Kommentarer
Postat av: Ravnhelene

Nice site, welcome to my

2011-05-04 @ 15:36:06
URL: http://ravnhelene.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0