MAJA SCHAGERSTRÖM SOM SKRIVER;):)

hej, hej♥


ja nu blir väl alla lite förvånade över att det är jag som lägger in ett inlägg just nu??
men det är så att matilda är i lysvik den här veckan och hon har bett mig att lägga in
ett inlägg då och då och det tänker jag göra för henne också♥♥♥ men nu lägger jag in några
bilder som jag har på min dator så det blir nog lite annorlunda en vad det brukar vara i
typ 3-4 dagar eller något för att jag och matilda ska kanske till rix fm festivalen
tillsammans ifall hon kommer hem på torsdag annars kanske hon ska ta tåget eller något
till kil också går vi i alla fall men det är inte helt säkert♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
jaja, jag vet inte ifall jag kanm skriva om vad jag ska göra idag men det får jag nog för
matilda men jag ska och plocka jordgubbar idag med mormor och det ska bli jättekul!!!




 

ja nu tog jag ett djur som jag tror matilda inte gillar så mycket men hon får stå ut lite;)




/maja (majsan) schagerström





herrå♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0