Ingen vidare lust.

Hej. Nej, ikväll har jag faktist inte haft någon vidare lust att blogga. Men nu kände jag att det var dags.
Idag så var ju Maja och jag på Ikea. Jag köpte plastpåsar till mamma och en godis påse med typ älgar. Fast ja , när vi kom hem så startade jag ett godis förbud. Så bortkastade pengar på älgarna. Jaja. Efter Ikea gick vi lite på bergvik. Där köpte jag mat och ett blå-glittrigt nagelack. Sen åkte vi hem och åkte ner till fryken-baden. Där frågade en gubbe oss om vi ville flya hellikopter, men det ville vi inte. Men vi badade och åt/drack sluch. Mmmh. Sen åkte vi hem och gjorde saker.

Nu sitter jag här och kollar på nått på tv. Ha det så bra. Puss <3
'




Visst är min och tinas mobiler vackra?
Min till höger, tinas till vänster ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0