I JUST LOVE LYSVIK!



Imorgon kommer Maja (som gästbloggar) och hennes familj upp till oss! Då ska vi åka fyrhjuling, bada och ha mycket kul! + att vi kanske ska åka till mormors glass-kafeé! Jag ÄLSKAR värkligen glassen där. Så himla gött.

Snart ska nog Elin in på datan och sen ska jag, Elin och pappa spela kort.
Förut var vi och fiskade. Alla tre fick napp, men ingen fisk. Också började det blåsa och regna, så vi rodde i land och gick upp och åt korv.

Jag orkade bara ladda över 1 bild just nu, men det kommer mer. Jag tar med mig kameran nästan överallt, så det har blivit en del kort. Bloggar så fort jag kan igen. Tills dess får ni ha det bäst! ♥


Kommentarer
Postat av: Pia Johansson

Vilken härlig bild Tilda!

2010-07-20 @ 06:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0