Hola!

Imorse så var ju jag och Tina ute på en joggingtur som gick sådär. Jag har jätte ont i fotlederna när jag springer och Tina fick håll.  Så istället för att springa vägen vi sprang gena vi genom hundbajs stigen. Ganska lustigt namn det där. Sen efter det kommer jag inte ihåg vad vi gjorde men vi åkte iaf ner till fryken vid ungefär halv tre. Härligt var det att svalka ner sig i hettan. Sen vid ungefär tio över fyra åkte vi hem och sen skjutsa mamma ner oss till fryken baden. Det är på något sätt mycket varmare i vattnet där. ;)

Sen när vi kom hem skulle jag äta. Efter det så målade vi kläder på "modeller". Ni förstår säkert inte vad jag mena. Och efter det så lekte vi charader. HAHA, det var roligt. Nu ska jag nog checka några bloggar och sen stänga av datorn och sova. Jag är rätt så trött efter all bandning Och vi får se om jag kan blogga imorgon för det ska åska imorgon. Och då drar vi ut den stora datan och jag får inget Internet Kyss <3


Det blev en bild på "cup cakesen" som Tina och jag baka till midsommar.
Ser dem goda ut? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0