Blogg uppehåll.

Ja. det ör lika bra att ta en blogg.paus nu när jag ska åka upp till Lysvik i en vecka. Och där finns vekligen inget internet häller. Men jag ska försöka få någon som kanske kan gästblogga. Jag ska fråga Alva om hon har tid nån dag. ;)
Annars är jag nog tillbaka på söndag. Fast jag åker ju till Göteborg på måndag till tisdag också. Men då bloggar jag igen på onsdag om det inte finns någon dator på hotellet. Jag tar med mig kameran till både Lysvik och Göte'la'borg. Så ni har något att se fram emot. Annars får ni ha det bra. jag kanske hinner blogga innan jag åker imorgon. Puss <3


Det fick bli en suddig på på Tigris, bara för jag älskar henne så mycket <3


Kommentarer
Postat av: malla foto

HAR KLIPPT LUGG NU! :D<33

2010-07-17 @ 13:04:05
URL: http://bymalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0