Annie <3

Hejsan svejsan. Nu ska jag berätta om min dag.
Jag var ju med min lilla Annie! ♥ Vi har alltid lika kul, och gör typ alltid samma saker varje gång. Vi spelade fotboll och satt på datan. Tänk vad mycket vi sprang idag. Också bakade Annie sin första egna kladdkaka. Det är något att fira! :D Hur som helst. Vi ska npg va på fredag igen! Längtar ♥

Imorgon ska jag nog va med Mia! Hoppas hon loggar in på msn ikväll/snart, så jag vet om hon har pengar på mobil så jag kan smsa henne imorgon. ;) Nu ska jag lyssna på musik, checka bloggar, bdb och chatta med folk. Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag/kväll. ♥


Oj, bilden är tagen för två år sen.
:S 

Och denna bild är från midsommar. Har jag förändrats lite(MYCKET)? O.i.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0