4 juli 2010

Och som vanligt har jag inte uppdaterat på ett tag. Så skräll Tilda!
Men iallafall.
I lördags var jag och Maja på Eclipse. Och jag älskade den! Det var den bästa av de 3 twilight filmerna. ♥Den var rolig och spännande. Innan det var Maja och jag i stan. Jag köpte ett diadem på h&m, ett "medel" man ska ha i håret så det inte blir så "lockigt" eller vad vi ska kalla det. Också köpte jag lite godis och popcorn till bion.
Vi hade iaf väldigt trevligt. Tack för det Maja! ♥

Idag så hade jag och Tina en film-dag. Först såg vi på Superhero Movie, sen på Narnia, häxan och lejonet och sist på Narnia, prins Caspian. Det var väldigt mysigt. Samtidigt vi kolla på filmerna åt vi godis. Det var SÅ SKRÄLL TINA OCH TILDA. ; )
Sen så fick vi jordgubbar som pappa och jag var och plocka hos farmor i morse. Det var så HIMLA gött! Och för en stund sen gick Tina hem och jag sitter här och bloggar och tittar på 2 ½ men. ♥

Puss och ha det bra :D


Kommentarer
Postat av: maja

jo när kan jag få tillbaks narnia filmerna??

2010-07-05 @ 11:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0