Hej igen ;))) <3

Idag var jag med Alva och Emma. Och JUlia. :D
Först var jag och Alva, vi skulle baka pinnbröd men det blev jätte mycket salt i degen och sen så när vi skulle steka det glömmde vi sätta på fläkten så det var helt igen immat ! ;D <3 Ni vet, alva och Tilda i et nötskal! ;D
Sen gick vi och mötte Emma och vi gick först till biblan och sen till tågstationen och fika. Jag och Alva tog en varsin chokladbulle och Emma något konstigt med väldigt gott med grädde inuti! ;) <3
Sen gick vi hem till Alva och vi satt på datan. Sen ringde Julia och då kom hon! Då kollade jag på Alvas mobilbilder och sen sjöng Julia och spela gitarr och sen blev typ som ett band ! ;) <3
Sen satt vi på datan i tv:n och lyssna på musik och sjöng.!  Sen åkte jag hem och julia åkte med så vi släppte av henne hos henne. ;D
Sen när jag kom hem såg jag att mamma/pappa har äntligen flyttat ut min säng till 'datarummet'.
Nu ska jag visa lite saker jag vill ha från nelly.com! ;) Titta och njut, :P



'svea mössa' 195 :-


 Den var väll söt? (finns i annan färg) 339 :-




 
Vilken var sötast? 159 :- st



  Den var väll härlig? 349 :-

 
Älskar den bara!!! 399 :-


 Söööt? :D     319 :-


Glasögonhalsband! ;) 39 :-



Det var väll ganska mycket va?
Jag vill hälst ha den första klänningen! Den värkar så mysig på något sätt! ;)
Aja, nu ska jag nog ladda upp detta inlägg? ;D
Komentera vad du skulle helst villa ha! :D <3



Kram
// *Matilda* ;*<3

Kommentarer
Postat av: alvis ;)

Den första klännigen eller linnet? :D <3

2010-01-27 @ 21:39:55
URL: http://alvajansson.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vilka söta klänningar! :D

2010-01-27 @ 21:57:51
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0