19 januari 2010!

Tjoflöjt! :D
Idag vare skola. ;S Stenåsen gympa. Också hade vi Engelska DP. Alva var sjuk. :( Julia oxå?
Nu sitter jag här och tråkar ut. Sitter och undrar om jag ska göra en ny blogg eller inte. Komentera vad som är bäst. Förut var jag på basket träning. Kul typ. :P
Nu kommer saker vi hissar och dissar med skolan.



- kompisarna.
- roliga saker som elevensval.
- rasterna.
- fredagarna, (för det mesta)
- loven.




- jobbiga lärare.
- tråkiga lextioner som matte och historia.
- läxor, om det inte är en kul (som det inte är ofta).
- när det inte blir bra när man jobbar.
- stressiga lektioner.







dagens roligaste var nog rasterna och dagens dåligaste var att Alva, clara och Julia?  var skjuka !D: <3




aja, nu ska jag göra läxan. DAgens aoutfit är teamsportia byxor (gråa),randig brun gina tröja och underkläder, såklart ;)!
komentera mera ! ;D <3



puuss&kraam
/ M-J (L)

Kommentarer
Postat av: Alva

ha kvar den :)

nu har jag gjort en blogg :D

2010-01-19 @ 19:57:47
URL: http://alvajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0