www.bellaisit.blogg.se som skriver! :D

hejdär tildas bloggläsare!
nu är det så att jag bella , isabell petersson håller på med tildas design, jag gör gärna designer till er, så fråga bara så fixar jag en åt er, men jag vill säga till dej Tilda att du verkar vara en väldigt snäll tjej,  väldigt kul att få göra din design, vad tycker ni om den? jag blev rättnöjd, hoppas att du Tilda blev nöjd, håller fortfarande på att fixar lite saker. men den kommer se ut ungefär såhär! :D

men klicka HÄR, HÄR eller HÄR för att komma till min blogg!

kom ihåg att jag gör designer till er, skriv något fint i min blogg eller mejla mej på [email protected]! :D kramar från bella♥ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0