NEJ!



NEJ
Kamran har pajjat! :( Den har typ låst sig. *tumme ner* Så nu kommer jag inte kunna ladda upp kort på säker flera veckor! Och jag som tänkte börja bli duktigare på att ladda upp kort! ;)

Idag har jag varit iskolan och varit med Tina ! ♥
Iskolan hade vi EA  typ hela dagen förut typ på slutet. Då gick vi till gympa salen! Då hade Tina och jag skojjigt ! ♥
Vi tog den stora bollen (typ en jätte stor yogabollxD ) och hängde oss på den. Då kom alla och sparka på den. Haha, så vi typ ramla av den ibland. ;) Sen tog Victor och Alex den av oss så vi tog tillbaka den. ;))))))

Sen efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte till ICA och köpte mellanmål till mig. Baugett och En yougur med kola kulor ! xD Jag vet, kanske inte det nyttigaste men, men...
Sen satt vi på datan, dansa och tog kort. Sen gick vi ut! :)
Vi tog en rätt lång promenad. Till Willys och tillbaka! Fast vi tog lite kronliga vägar då.
Sen när vi gick hem hade vi lite mycket tid på oss, eller 20 min så vi gick upp för en *snöklädd* kulle! Det var snö upp till mina höfter typ! :O
Sen gick vi hem. När jag kom hem var maten klar. Hemgjor pizza! Jag har ju haft en nyttig dag! xD
Nu ska jag titta lite på bilddagboken och sånt! ;)

På fredag kanske man ska på disco i Boda med Tina! ♥ Grymt kul! (:<3



Kommentarer
Postat av: Hugoinga

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-04-10 @ 11:43:40
URL: http://hugoinga.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0