Mys helg! <3

Hej. Jag har inte hunnit bloggat så mycket under tidan för Alva var hör från lördag-söndag och vi hade jätte mysigt! ♥
Tex. Igår såg vi på MElodifestivalen . Tyckte ni att det var rätt som gick vidare? Det tycker jag nog! ;)♥
Sen sent på natte gjorde vi en film. Kanske kan lägga upp den men vi ser helt flänga ut för vi spelade ju in den som sagt på natten och lite på morgonen sen då;)!
TAck för helgen Alva! ♥

Nu sitter jag här och Alva åkte typ nyss hem. Och jag är ensam hemma för mamma och pappa är och tittar på Janne Schaffer. *stavning* och elin spelade fiol med dem! ;D
Vänta, nu kom dem hem ! ;D♥

Jag är riktigt hungrig nu också!

puusss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0