musikklass ♥




JAAAAA!
Jag kom in i musikklass! ♥♥♥♥♥♥♥
Clara, Tina och Sofie kom också in! ♥ Om inte Sofie väljer bildklass om hon kommer in i det istället? ;P

hej! IIdag har jag varit med Alva. :) ♥
Vi har lekt skola och sen var jag på teori!  På teorin fick vi se när Cissi (vår ridlärare) hoppade också tränade vi inför 1 märket. Har tagit gula- och vita hästen ;)
Sen hem, ducha och äta mat. Nu sitter jag här och snackar med alva och Sandra på msn! ;)
Sen blir det att sepå let's dance. Vem hejjar ni på? Själv vet jag inte.
Imorgon åker familjen på begravning. Utom jag. Jag klarar inte av det. :( SÅ Alva ska komma till mig på morgonen och vi ska göra en mysig frukost typ, pannkakor och sånt! ;) ♥♥
Sen sover hon här på kvällen oxå -. (:

Nu får ni komentera lite också!
Kanske bloggar mer ikväll!

puzz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0