Lek i snön! : D

Hej. Idsag var jag med Alva Jansson! ♥ Vi hade väldigt kul Vi gick ut och lekte isnön och då kom det två killar och lekte med oss. SKIT STARKA! Och dom var bara 4 och 6 år. Sen kom deras 3 brosa också och lekte med oss! Ni vet kanske vem dem är om jag säger Felicia Kvarnlöf? Det var hennes brorsor! ;D Sen gick vi in och titta lite på Andra Avenyn och sen åkte jag hem. Hemma åt jag och kolla på den nya gitarren som har kommit och mamma förhörde mig på läxan! : D Ni får en bild på den sen! ;)
Justeja. Jag tog andra svininfluens sprutan idag! ;S Det gjorde ont tyckte jag ! Men Alva och Julia följde med mig in och då gick det bra! ♥ Fast nu har jag ont i armen ! :(
Nu ska jag vila/chilla resten av kvällen. Något bra på tv:n ikväll? Imorgon ska jag gå och klippa luggen, Tina kanske hänger med? :)


 Alla saker på bilden fick vi med ! :D


Nu ska vi nog stämma den eller något.

Komentera! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0