KÖP INTE om du inte är profs då ;)

Var på Ikea idag. Köpte en TV-bänk/Bokhylla, en vanlig bokhylla, säng ben och lite annat sått som inte var till mitt rum dock. ;)
Köpte denhära TV-bänken/Bokhyllan.

 
Den var dock INTE LÄTT att sätta ihop. Det tog ungefär ca 1h och 30 min. Mer tillochmed. :O
Man skulle sätta ihop det mesta med plugg och det sprack hela tiden. Men tillslut fick vi ihop det. Men jag skulle inte rekomendera att du köper en sån ifall du inte gillar att pyssla med saker och inte har tålamod. ;) Vi (pappa och jag) blev rätt så sura p.g.a att den blev sne hela tiden !
Det var mitt tips. ;*


Men nu är snart mitt rum klart och jag ska ladda batterierna till kameran och ta kort på det. Men har några saker kvar att göra. Också måste vi spakla och måla om väggen p.g.a att en av 'väggarna' till möbeln på bilden där uppe råka komma med en liten vass kant där på så det gick bor jätte mycket färg på ett och samma ställe. Och vi som nästan var klara. :( Men det går bra. Imorgon ska vi sätta ihop den andra bokhyllan (hoppas den är lättare att sätta ihop.)


Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Då lärde du dig något nytt då :)

2010-02-07 @ 10:54:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: din far

det var hyllan från helvetet

2010-02-07 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0