Kladkake ballerina! ♥

Hejhej. Idag var jag ju med Tina. Vi satt lite på datan och sen blev vi glas sugna. Men vi hade ingen glass! :( Så vi bestämde oss för att gå och köpa, så vi fick pengar av pappa! När vi gick såg vi mamma åka iväg för hon skulle handla och sen när vi kom till coop så var hon där och hade redan köpt glass så vi bestämde oss för att köpa kladdkake ballerinor att doppa i mjölk. men det fanns inte så mamma skjutsa oss till pekås och vi köpte dom där. Sen när vi kom hem så åt vi n'ågra kakor doppade i mjölk och åt choklad och vanilj glass! ♥
Nu ligger jag här i min säng och har jätte ont i huvudet, hoppas att jag inte blir sjuk, är varm om käkarna och tittar på 2 and a ½ men! :D Det är iaf bra! Imorgon ska jag va med Alva!♥ Jag ska fråga om vi påvägen hem, om jag följer med henne direkt hem, kan gå förbi CABELLO och beställa klipptid för mig. (min lugg) Juste! Imorgon ska jag/vi i klassen (dom som tänker ta den) ta 2:a svininfluenf sprutan! :S Bläääää! Men nu ska jag bara chilla reten av kvällen. Lämna många komentarer så blir jag nog lite friskare! ;)♥♥♥
puss. :) ♥



Kommentarer
Postat av: a

fin blogg. :D

hur mår du? :*

2010-02-02 @ 20:29:07
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: a

ja, jag har haft det bra idag,

vad har du gjort idag då? :))

2010-02-02 @ 20:44:36
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0