Idag blev det Alva! :D<3

Hej! Nu sitter jag här hemma och pratar med Alva i telefon! :D <3
Idag i skolan var det sådär. Det var släöjd och lite annat. Efter skolan var jag med Alva. Jag följde med när hon klippte sigf! Fint blev det. :D Sen locka hon mitt hår och sminka mig. Det blev faktist bra!♥ Snart är det fotbolls träning. Kuuuul!! :D Hoppas många tjejer kommer ;) Det ska bli kul!

 Det är ju Alva som spelar på bilden. ;)
Juste. Nu håller pappa och jag ibland på att måla om min garderob och sen ska vi bara måla den vita väggen engång till sen har vi målat klart. Då är det bara möbler och lister som saknas! ;D<3
Nu ska jag kolla lte på bilddagboken.se och sen på lite bloggar och sen drar jag på träning! (:

puusss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0