Fredag !



Hejhej. Ni fick en liten bild på min ögon! ;=)
Idag är jag också sjuk . :( Jag har jätteont i huvudet. Imorgon blir det att åka in till stan och köpa möbler till rummet. Det är snart klart! Pappa satte min mitt coola vägguttag och min coola lampkanapp igår. Ni får en bild på det när jag har batterier till kameran ! ;D
Igår hade jag as tråkigt. Jag redigera bilder, ska lägga ut en sist i detta inlägg och titta på tv:n. Juste, vi stämde klart gitarren iaf. ♥ KUUUL!
Ikväll är det let's dance också. Vem hejar ni på? Själv vet jag inte! ;)♥


 Ser ni hur redigerad bilden är? (:

Bloggar mer ikväll! ♥♥



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej

Fin blogg.

Ska vi följa varran i bloglovin ?

Kram

2010-02-05 @ 08:25:37
URL: http://nathaliezz.blogg.se/
Postat av: l.jköäpkäå

SV; Japp! Jag gör bloggdesigner, sry för segt svar!

2010-02-05 @ 14:47:08
URL: http://designbymoii.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; Japp, jag kan göra en! Jag addar dig på msn, så ses vi!

2010-02-05 @ 16:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0