Fotboll, varmchoklad och mackor.

Hej. Nu har jag nästan nyss sett på familjen annorlunda. Det är ett mycket bra pogram. ;)
Sen chatta jag med Alva, som jag fortfarande gör .♥
Träningen idag var iaf väldigt kul. Efter det åkte jag hem och mamma dukade fram mackor och varchoklad! ♥♥
Imorgon blir det att vara med Alva. Kanske fota, leka skola! xD <3 Det älskar vi iallafall! ♥ Nu ska jag titta lite mer på TV.
Juste. Förut fick ju vi i Sverige ett OS-guld.! ♥ Det är bra Kalla! :D

 
Dagens outfit:
tröja- H&M , 49.40 :-
Jeanslägging, födelsedagspresent.


puss! ♥


Kommentarer
Postat av: din far

Du är en bra bloggare du? :-)

2010-02-15 @ 21:27:48
Postat av: V I K T O R I A E - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!

Kikar förbi och säger samtidigt hej :)

2010-02-17 @ 21:42:37
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0