blogg.se -.-

hejhej. ♥
idag var det ju skola. På rasterna spela vi fotboll och Alva fick en boll in magen, och inget förlåt!!! :( MEn vi trösta henne. Sen var jag med Tina. Vi gjorde lite konstiga saker. Sen gick hon hem och jag gick och gjorde läxan. Sen SMSa Alva mig och sa att jag skulle ringa så jag gjorde det.
Vi prata i 1 h, 5 min och 39 sekunder. :D Rekord för iår? :) Men inte vårt personliga rekord iaf. Det är nog 2-3 timmar! ;D ♥
Men när vi pratar har vi en hemlig teknik om vi inte kommer på vad vi ska prata om . ;) Men det är ju hemligt som sagt ! ♥ Nu ska jag titta på ' Vinterspelen i Åre 2010' bara för det inte finns något bra! ;)

 Fin bild? Jag har tagit den själv . ♥

Nu ska jag pysa. :)







Kommentarer
Postat av: din far

är det inte kallt på fotbollsträningen

2010-02-10 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0